Zapraszamy na drugą edycję rabatowego święta w stolicy Kujaw! Przez trzy dni od 20 do 22 marca klienci włocławskich sklepów, restauracji, kawiarni, hoteli, punktów usługowych będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Oferta promocyjna akcji „Włocławek za pół ceny ” obejmuje, także instytucje kulturalne.
Przedsiębiorcy, którzy chcą dołączyć do drugiej promocyjnej akcji „Włocławek za pół ceny” proszeni są o zapoznanie się z regulaminem oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kompletne zgłoszenie tj. podpisany regulamin oraz formularz zgłoszeniowy, a także inne dokumenty wymagane regulaminem (logotyp, zdjęcie punktu, opis usługi/produktu) należy dostarczyć do Włocławskiego Centrum Biznesu – Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, a także przesłać wersję elektroniczną edytowalną na adres mailowy biuro@inkubator.wloclawek.pl nie później niż do 9 marca 2020 roku. Dostarczenie zgłoszenia po terminie skutkować będzie nieujęciem Partnera na materiałach promocyjnych tj. plakatach i ulotkach oraz nie przyjęciem do Akcji.
Zapraszamy na drugą edycję rabatowego święta w stolicy Kujaw! Przez trzy dni od 20 do 22 marca klienci włocławskich sklepów, restauracji, kawiarni, hoteli, punktów usługowych będą mogli skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Oferta promocyjna akcji „Włocławek za pół ceny ” obejmuje, także instytucje kulturalne.
Przedsiębiorcy, którzy chcą dołączyć do drugiej promocyjnej akcji „Włocławek za pół ceny” proszeni są o zapoznanie się z regulaminem oraz wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Kompletne zgłoszenie tj. podpisany regulamin oraz formularz zgłoszeniowy, a także inne dokumenty wymagane regulaminem (logotyp, zdjęcie punktu, opis usługi/produktu) należy dostarczyć do Włocławskiego Centrum Biznesu – Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek, a także przesłać wersję elektroniczną edytowalną na adres mailowy biuro@inkubator.wloclawek.pl nie później niż do 9 marca 2020 roku. Dostarczenie zgłoszenia po terminie skutkować będzie nieujęciem Partnera na materiałach promocyjnych tj. plakatach i ulotkach oraz nie przyjęciem do Akcji.
Udostępnij: